ЛІКУВАННЯ КАТАРАКТИ ВТОРИННОЇ

Відкладати лікування вторинної катаракти можна, оскільки бездіяльність може призвести до повної втрати зору. У медичному центрі «Парк Клініка» ви можете розраховувати на кваліфіковану медичну допомогу і індивідуальний підхід, а також збереження зорової функції, завдяки передовим методам терапії.

МетодиЛІКУВАННЯ

У нашій клініці для лікування вторинної катаракти застосовуються лазерні технології. За допомогою променя лазера видаляються розрослися клітини епітелію, в результаті чого відновлюється зір.

Лазерне лікування катаракти має такі переваги:

• безболісність;
  • мінімальний ризик появи ускладнень через неінвазивності (непроникаюча операція);
  • тривалість процедури – близько 30 хвилин;
  • мінімум протипоказань;
  • немає необхідності знаходитися в стаціонарі;
  • можливість вести звичний спосіб життя після корекції;
  • відсутність серйозних обмежень в післяопераційному періоді;
  • високий ступінь безпеки.

Послуги кваліфікованих лікарів в «Парк Клініці»

Лікування вторинної катаракти, в тому числі і лазерну корекцію, в нашій клініці проводять досвідчені лікарі з високою кваліфікацією. Наш медичний центр оснащений сучасним обладнанням. Ми застосовує апарати, які дозволяють проводити лікування з високою точністю і без ризику розвитку ускладнень.

Оснащення за останнім словом техніки дає можливість проводити нам швидку і точну діагностику. Для перевірки зору та виявлення очних патологій, в тому числі вторинної катаракти, ми використовуємо сучасні і перевірені методи. Індивідуальний підхід допомагає нашим лікарям розробити ефективну тактику лікування.

Коли потрібно йти до лікаря: основні симптоми

Після заміни кришталика пацієнт іноді помічає зниження зору і інші неприємні симптоми. Це перші ознаки появи вторинної катаракти, які вказують на зміни в задній капсулі кришталика.

Інші симптоми розвитку патології:

• Зниження гостроти зору після заміни кришталика і помітного його поліпшення.
  • Відчуття «туману», нечіткість зображення, яка з часом тільки посилюється.
  • Постійне або часте двоїння в очах.
  • Поява білих або чорних точок в поле зору, «мушок» в очах.
  • Зображення стає розмитим, не має чітких контурів.
  • Помітні порушення сприйняття кольору.

Важливою ознакою патології є і те, що скорегувати гостроту зору неможливо за допомогою окулярів або контактних лінз. Можуть бути присутні й інші проблеми, в тому числі мелькання спалахів перед очима, засвітки від сонця і штучних джерел освітлення.

Якщо ви помітили перераховані симптоми, візит до офтальмолога не можна відкладати. У нашій клініці ви можете розраховувати на швидку і кваліфіковану допомогу.

Після огляду і діагностики, визначення форми і стадії захворювання лікар підбере комплексне вирішення проблеми. При наявності протипоказань для лазерної терапії може бути проведено традиційне оперативне втручання.

Якщо вам потрібна допомога, не відкладайте візит до лікаря. Запишіться на прийом по телефону або залиште заявку на нашому сайті.

ІННОВАЦІЙНИЙ ОСНАЩЕННЯ

ДЛЯ ДІАГНОСТИКИ ТА ЛІКУВАННЯ ВИКОРИСТОВУЄМО МЕДИЧНЕ ОБЛАДНАННЯ ВІД ПРОВІДНИХ ВИРОБНИКІВ

ВИСОКИЙ ПРОФЕСІОНАЛІЗМ

НАШ ШТАТ СКЛАДАЄТЬСЯ З ДОСВІДЧЕНИХ І КВАЛІФІКОВАНИХ СПІВРОБІТНИКІВ, ЯКІ ЗАСТОСОВУЮТЬ СУЧАСНІ МЕТОДИ ТЕРАПІЇ