БОЛИТЬ СЕРЦЕ. ЯК РОЗПІЗНАТИ СЕРЙОЗНІ ЗАХВОРЮВАННЯ

16 грудня 2020

Ішемічна хвороба серця, інфаркт, інсульт, гіпертонія, аритмія … Все частіше пацієнти в Україні стикаються з цими небезпечними діагнозами, а «вік» хвороби стає все молодшим.

Всьому виною – сучасний спосіб життя, відсутність адекватних фізичних навантажень, правильного харчування і шкідливі звички.

Серйозність серцево-судинних захворювань, в першу чергу, полягає не тільки в тривіальній небезпеці для здоров’я, але і для життя в цілому. Такі хвороби не вибачають недбалого ставлення ні з боку лікарів, ні з боку пацієнта. Тому, в першу чергу, перед кожною людиною стоїть завдання вчасно звернутися до фахівця і, як можна раніше, діагностувати можливі ризики.

ЯК РОЗПІЗНАТИ ПРОБЛЕМИ З СЕРЦЕМ

Скарги, викликані захворюваннями серця, можуть бути дуже різними. Загальні симптоми:

• Біль у грудях, яка також може передаватися в руку, шию, щелепу і верхню частину живота
  • Стискаюча біль
  • Задишка
  • Знижена фізична витривалість
  • Опухлі нижні кінцівки
  • Екстрасистолія
  • Втрата свідомості

ЯК ЗАПОБІГТИ СЕРЦЕВИМ ЗАХВОРЮВАННЯМ?

• Відмова від куріння, обмеження вживання алкоголю.
  • Контроль артеріального тиску. Якщо у вас є гіпертензія, заведіть спеціальний щоденник, куди необхідно буде регулярно записувати показання. Навіть при одноразово виявленому підвищенні тиску необхідно контролювати його рівень.
  • Фізична активність, відповідна вашому рівню підготовки за рекомендацією лікаря. Серце, як і будь-який м’яз нашого організму, потребує тренуванні.
  • Раціональне харчування. Відмовтеся від фаст-фуду і включайте в свій раціон більше страв з поліненасиченими жирними кислотами. Чудово підійдуть риба і горіхи. Не забувайте про фрукти і овочі. Раціон повинен бути різноманітним і збалансованим, не варто захоплюватися вживанням одних і тих же продуктів. Обмежте споживання кухонної солі (не більше 1 чайної ложки на добу). Також варто стежити за цукром – норма солодощів в день – не більше 30 грам.
  • Мінімум стресу. Якщо виключити стресові ситуації неможливо, потрібно частіше відпочивати і розслаблятися.
  • Здоровий сон. Спати потрібно не менше 7 годин на добу, при цьому краще не лягати пізніше 22 годин.
  • Контроль рівня холестерину і цукру в крові. Тут допоможе здача аналізів.

АЛЕ НАСАМПЕРЕД …

Завжди вчасно звертайтеся до досвідчених фахівців за першої скарги на стан здоров’я і регулярно, мінімум один раз на рік, проходите комплексне обстеження в умовах сучасних можливостей і якісного оснащення лікувального закладу. Адже медицина не стоїть на місці, а можливостей підвищити якість життя і продовжити його, в сучасному світі стає все більше!

Парк Клініка тримає руку на пульсі найновіших досліджень і методик у сфері кардіології, щоб забезпечити своїх пацієнтів ефективною медичною допомогою і профілактикою.

Зичимо здоров’я!