ТЕРАПЕВТИЧНА СТОМАТОЛОГІЯ

Терапевтична стоматологія – один з основних розділів медицини, без якого подальші етапи відновлення зубів, включаючи протезування, імплантацію, пародонтологическое або ортодонтичне лікування, неможливі. Від якості надання послуг залежить здоров’я не тільки зубів, але і всього організму. Тому наша клініка пропонує кваліфіковану стоматологічну допомогу, гарантує ефективність і безболісність лікування

Методи ЛІКУВАННЯ

Для визначення патологій на ранніх стадіях стоматолог-терапевт використовує кілька методів:

• реакція на гаряче і холод – допомагає виявити наявність періодонтиту, вогнища запалення, порожні порожнини;
  • рентгенологія – дозволяє на клітинному рівні визначити структуру, стан і положення зубів;
  • електроортодіагностіка – перевірка порога чутливості зуба невеликим електричним імпульсом.

У «Парк Клініка» використовуються передові технології в області лікування і відновлення зубів. Ми застосовуємо сучасні анестетики, тому гарантуємо відсутність хворобливих відчуттів і побічних реакцій

Особливості та завдання терапевтичної стоматології

Даний напрямок направлено на профілактику, прогнозування і лікування хвороб ротової порожнини. Саме грамотний терапевтичний підхід дозволяє своєчасно діагностувати, запобігти або вилікувати більшість захворювань на ранніх стадіях.

Терапевтична стоматологія займається консервативним лікуванням зубів. Основний напрямок – профілактика, усунення карієсу і пов’язаних з ним захворювань (пульпіт, періодонтит).

Стоматолог-терапевт проводить такі маніпуляції:

• лікування та відновлення зубної емалі; реставрація зубів;
  • професійна чистка;
  • лікування патологій навколозубних тканин;
  • обробка кореневих каналів;
  • лікування захворювань слизової, стоматитів;
  • установка штифта;
  • пломбування та Розпломбування каналів;
  • лікування кіст, каналів зубів.

Сучасні методики і якісні матеріали дозволяють нам проводити пломбування абсолютно безболісно, ​​забезпечують максимально природне відновлення зубів. Пломби підбираються таким чином, щоб були практично непомітними.

Переваги терапевтичної стоматології

Ефективне лікування можливе тільки в разі, якщо своєчасно звернутися до досвідченого і кваліфікованого терапевта-стоматолога. Якщо у вас виникли проблеми з зубами або яснами, запишіться на консультацію в «Парк Клініка».

Переваги терапії в нашій клініці:

• використання сучасних високоточних методів діагностики;
  • терапія проводиться в суворій відповідності до медичних показань і підбирається індивідуально для кожного пацієнта;
  • професійна консультація, навчання правильному догляду за порожниною рота;
  • ефективна профілактика захворювань;
  • відновлення зубів проводиться за допомогою якісних вкладок і безпечних пломбувальних матеріалів;
  • різні види анестезії забезпечать комфорт і відсутність хворобливих відчуттів.

Щоб потрапити на консультацію до стоматолога-терапевта, записуйтеся по телефону або за допомогою спеціальної форми на сайті.

ЯКІСНІ МАТЕРІАЛИ ТА ОСНАЩЕННЯ

ДІАГНОСТИКА І ЛІКУВАННЯ ПРОВОДИТЬСЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ВИСОКОТОЧНОГО ОБЛАДНАННЯ ТА БЕЗПЕЧНИХ МАТЕРІАЛІВ

ВИСОКИЙ ПРОФЕСІОНАЛІЗМ

НАШІ СТОМАТОЛОГИ-ТЕРАПЕВТИ - ВИСОКОКВАЛІФІКОВАНІ ФАХІВЦІ І ВЕЛИКИМ ДОСВІДОМ РОБОТИ