ОРТОДОНТІЯ

Ортодонтія займається лікуванням зубів, неправильно розташованих в ротовій порожнині людини. Так само як проблеми з розташуванням зубів і неправильний прикус. Ці проблеми не тільки естетичні (неправильно сидять зуби псують посмішку, візуально відразу помітні і можуть стати причиною низької самооцінки і постійного стресу) але і клінічні – пародонтит і пародонтоз, проблеми з пережовування їжі, згодом з шлунково-кишковим трактом. При неправильно розташованих зубах може змінюватися структура черепа, від цього виникають мігрені і гайморити.

Методи ЛІКУВАННЯ

Для вирішення проблем пацієнта спочатку потрібно визначити проблему. Фахівці “Парк Клініка” проконсультують і підкажуть найбільш оптимальний варіант лікування, носіння брекетів або брекет-систем: керамічні, сапфірові або металеві. Рішення проблем з неправильним розташуванням зубів у роті дуже важливо і потребує невідкладного вирішення.

Які проблеми допомагає вирішити ортодонтія?

Проблеми з прикусом або неправильним розташуванням зубів зазвичай виникають на генетичному рівні, рідше в результаті травм, стоматологічних проблем. Типові проблеми з розташуванням зубів:

• зуби не змикаються при прикусі
  • занадто велика кількість зубів, більше норми
  • відсутність одного або декількох зубів
  • верхні зуби змикаються аз нижніми, тобто занадто глибоке неправильне розташування
  • зміщення верхніх або нижніх зубів, через це порушення середньої лінії

Для вирішення проблем пацієнта спочатку потрібно визначити проблему. Фахівці “Парк Клініка” проконсультують і підкажуть найбільш оптимальний варіант лікування, носіння брекетів або брекет-систем: керамічні, сапфірові або металеві. Розв’язання проблем з неправильним розташуванням зубів у роті дуже важливо і потребує невідкладного вирішення.

НОВІТНЄ ОБЛАДНАННЯ

ДІАГНОСТИКА ПРОВОДИТЬСЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ВИСОКОТОЧНОГО ОБЛАДНАННЯ