КОНСУЛЬТАЦІЯ ПЕДІАТРА

Консультація педіатра може знадобитися при явних проблемах зі здоров’ям у дитини або для профілактики їх появи. Під час візиту до лікаря батьки можуть отримати вичерпні відповіді на питання стосовно харчування, режиму дня, розвитку свого сина чи доньки. Отримати консультацію досвідченого педіатра ви можете в «Парк Клініка» у зручний для вас час і за розумною ціною

Методи ЛІКУВАННЯ

У педіатричному відділенні медичного центру «Парк Клініка» доступні такі послуги:

• профілактичні огляди;
  • вакцинація;
  • консультації лікаря при нездужанні дитини;
  • лабораторні методи діагностики;
  • інструментальні методи діагностики (УЗД, КТ та ін.);
  • отримання медичних довідок в школу або дитячий сад

Послуги кваліфікованих педіатрів в «Парк Клініка»

У нас працюють досвідчені лікарі з вищою категорією. Вони добре знають особливості дитячої психології, тому легко розташовують маленьких пацієнтів до себе. Індивідуальний підхід допомагає створити комфортну атмосферу в кабінеті, тому діти легко йдуть на контакт. Батьки в нашій клініці завжди отримують вичерпні відповіді на всі питання і корисні поради по вихованню та розвитку дітей.

Сучасне обладнання дозволяє нам швидко і в більшості безболісно провести точну діагностику. Правильно поставлений діагноз – це перший крок до ефективного лікування.

Коли необхідна консультація педіатра?

Показати дитину лікарю обов’язково потрібно при наявності таких симптомів:

• висипання різного характеру;
  • підвищена температура тіла;
  • біль в горлі, нежить і інші ознаки ГРВІ;
  • знижений апетит, безпричинна втрата ваги;
  • біль у суглобах;
  • біль в животі;
  • нудота і блювота;
  • порушення стільця;
  • підвищена дратівливість і агресивність, швидка стомлюваність;
  • скарги на погане самопочуття;
  • збільшені лімфовузли і ін.

Будь-які проблеми зі здоров’ям або незвичне поведінку з боку дитини (низька рухливість або гіперактивність, відмова від їжі та ін.) Є приводом звернутися до лікаря.

Консультація педіатра необхідна і в таких випадках:

• перед вакцинацією;
  • для планових профілактичних оглядів (немовлят і дітей старшого віку);
  • при нестачі молока у мами при грудному вигодовуванні.

Навіть при відсутності проблем зі здоров’ям дитини з 3-х до 18-ти років необхідно раз на рік показувати лікаря. Маленьких дітей водять до педіатра відповідно до встановленого графіка.

Як проходить прийом у педіатра?

Спочатку лікар розпитує батьків і дитини (якщо це можливо) про скарги. При профілактичному огляді фахівець обов’язково збирає антропометричні дані (вага, ріст і ін.). Якщо запланована вакцинація, педіатр оглядає дитину на предмет протипоказань.

Якщо у маленького пацієнта є проблеми зі здоров’ям, лікар оглядає його і ставить попередній діагноз. Після цього підбирає додаткові методи діагностики в залежності від скарг і симптомів. За результатами обстеження фахівець ставить діагноз і підбирає найбільш ефективну програму лікування.

Якщо необхідна консультація педіатра, запишіться на прийом по телефону або скориставшись онлайн-формою на сайті.

СУЧАСНІ МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ

ОСНАЩЕННЯ ПЕРЕДОВИМ ОБЛАДНАННЯМ ДОЗВОЛЯЄ ШВИДКО І ЕФЕКТИВНО ПРОВОДИТИ ДІАГНОСТИКУ

ВИСОКОКВАЛІФІКОВАНІ ЛІКАРІ

У НАС ПРАЦЮЮТЬ ПЕДІАТРИ З ВЕЛИКИМ ДОСВІДОМ РОБОТИ