Консультація офтальмолога

Консультація офтальмолога може знадобитися при наявності проблем із зором або в профілактичних цілях. Після огляду і проведення діагностики лікар нашої клініки зможе дати оцінку зору, виявити патології, попередити ускладнення і при необхідності призначити лікування.

МетодиЛІКУВАННЯ

Запис на консультацію до офтальмолога не варто відкладати при наявності таких симптомів:

• зниження гостроти зору;
  • помутніння, спотворення зображення;
  • швидка стомлюваність очей;
  • безпричинна сльозоточивість;
  • поява гнійних виділень з очей;
  • зіниці різних розмірів;
  • поява «мушок» перед очима;
  • болючість в очах;
  • надмірна сухість слизової оболонки;
  • почервоніння;
  • свербіж і печіння;
  • світлобоязнь.

Якщо в одного з батьків є проблеми із зором, то вони, з великою ймовірністю, можуть передатися дітям. Щоб вчасно виявити та не пропустити порушення зору, таких дітей необхідно обстежити вже з перших днів життя.

Профілактична консультація офтальмолога хоча б раз на рік необхідна людям після 45 років, оскільки збільшується ризик розвитку очних захворювань через вікових змін. Регулярно ходити на прийом до окуліста слід пацієнтам з цукровим діабетом, гіпертонією і іншими хронічними захворюваннями.

Звернутися до лікаря слід і в разі, якщо необхідний підбір окулярів або лінз.

Висококваліфіковані офтальмологи в «Парк Клініка»

Якщо вам потрібна консультація офтальмолога, звертайтеся до медичного центру «Парк Клініка». У нас працюють кваліфіковані лікарі з великим досвідом. Вони володіють сучасними методиками діагностики, тому можуть виявити різні патології очей на ранніх стадіях, а також провести ефективне лікування або дати поради для профілактики захворювань.

Наші фахівці використовують такі методи діагностики:

• Тонометрія
  • Біомікроскопія
  • Рефрактометрія
  • Візометрія
  • Офтальмоскопія
  • Оптична когерентна томографія сітківки та зорових нервів
  • New!  Ангіо – оптична когерентна томографія – найсучасніший безконтактний метод дослідження капілярів сітківки та зорового нерва, який без застосування контрасту дозволяє виявити найменші порушення кровообігу в найдрібніших судинах ока.

Завдяки сучасному обладнанню і великому досвіду, наші офтальмологи можуть діагностувати глаукому, катаракту, блефарит, кон’юнктивіт, далекозорість або короткозорість, кератит та інші патології очей.

Як проходить консультація офтальмолога?

Консультація завжди починається зі збору анамнезу. Лікар вислуховує скарги пацієнта, уточнює наявність захворювань, особливості прояву симптомів і інші нюанси. Потім проводить ряд діагностичних заходів:

• оглядає очне дно на наявність ознак глаукоми, катаракти та інших патологій;
  • перевіряє гостроту зору за допомогою таблиць і спеціальних тестів;
  • визначає ступінь рефракції, щоб підтвердити або спростувати наявність далекозорості, короткозорості, астигматизму;
  • вивчає стан очних яблук і їх стан, рухливість;
  • досліджує зіниці, перевіряє їх реакцію на світло;
  • застосовує інші методи діагностики в залежності від скарг пацієнта і загального стану.

За результатами обстеження лікар призначає лікування, підбирає окуляри і лінзи, комплекс вправ для корекції або зміцнення зору. Якщо офтальмолог бачить, що захворювання може бути пов’язане з іншими патологіями, рекомендує відвідати вузьких фахівців, наприклад, невропатолога, ендокринолога.

У медичному центрі «Парк Клініка» ви можете розраховувати на кваліфіковану допомогу офтальмолога. Записатися на прийом до окуліста можна у зручний час через онлайн-форму на сайті або по телефону.

ОБЛАДНАННЯ

ДЛЯ ДІАГНОСТИКИ ТА ЛІКУВАННЯ ВИКОРИСТОВУЄМО СУЧАСНЕ МЕДИЧНЕ ОБЛАДНАННЯ

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД

ВРАХОВУЄМО ОСОБЛИВОСТІ КОЖНОГО ПАЦІЄНТА, ЙОГО ВІК, СКАРГИ ТА ІНШІ ФАКТОРИ