КОЛЬПОСКОПІЯ

Кольпоскопія – метод дослідження шийки матки і стінок піхви за допомогою спеціального обладнання. За допомогою оптичної системи, яка збільшує зображення, фахівець може поставити діагноз, провести профілактичний огляд і розповісти про особливості організму кожної пацієнтки

Методи ЛІКУВАННЯ

Розуміючи важливість і інтимність кольпоскопії фахівці “Парк Клініки” роблять все для зручності та комфорту наших пацієнток. Досвідчений лікар розповість про нюанси процедури (від чого слід відмовитися безпосередньо перед проходженням обстеження) та підготує місце для майбутнього прийому. Обстеження може тривати до 15-20 хвилин, гінеколог розповідає про результати і дає подальші рекомендації з лікування або профілактики. Кольпоскопія є абсолютно безпечним дослідженням і не несе в собі ніяких ризиків.

Ми розуміємо, як складно знайти жінку «свого лікаря». Тому, зробимо все, щоб зробити відвідування лікаря легким і приємним! Чекаємо вас в «Парк Клініка»!

Коли потрібна кольпоскопія?

Процедуру рекомендують проходити всім жінкам при плановому огляді гінекологом. Така акуратність дуже важлива, адже вона може попередити багато хвороб і неприємності. Також є розпорядження проводити кольпоскопію невідкладно в таких випадках:

• кровотечі
  • свербіж і виділення з піхви
  • незадовільні результати аналізів на онкоцитологию
  • збій менструального циклу
  • ерозія шийки матки
  • кондиломи і папіломи на статевих органах

Іноді для більш поглибленого обстеження кольпоскопія може проводитися разом з біопсією або іншими аналізами.

НОВІТНЄ ОБЛАДНАННЯ

ДІАГНОСТИКА ПРОВОДИТЬСЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ВИСОКОТОЧНОГО ОБЛАДНАННЯ