УЗД СУДИН НИЖНІХ КІНЦІВОК

УЗД судин нижніх кінцівок – це обстеження судин ніг. Проблеми з варикозом та іншими судинними захворюваннями виникають з віком. На ноги лягає основне навантаження при пересуванні людини, також багато залежить від роботи і стилю життя. Нерідко проблеми виникають і у молодих жінок, які “зловживають” підборами, а також у людей з серйозними навантаженнями на руховий апарат. Багато стояти, довго ходити або часто сидіти – такі дії теж можуть привести до проблем з судинами ніг

Методи ЛІКУВАННЯ

Фахівці “Парк Клініка” підберуть для вас зручний час для обстеження і розкажуть про клінічну картину конкретно вашого випадку. Профілактика завжди краще лікування!

Показання до проведення УЗД судин ніг

УЗД судин ніг проводиться в якості профілактики для з’ясування стану судин, або при наявності явних проблем. Є також ряд захворювань, при яких УЗД ніг є обов’язковим:

• тромбоз
  • атеросклероз
  • травми, які змінюють кровообіг в кінцівках
  • тромбофлебіт,
  • якщо є скарги на біль, набряки, оніміння або судоми ніг.

Існують також симптоми, які не можна ігнорувати. Якщо у вас є такі, то варто звернутися до лікаря: швидка стомлюваність ніг, оніміння, болі в ногах, посиніння пальців, спазми.

Також потрібно проводити профілактичні дослідження, якщо у вас є хронічні захворювання, недавно перенесений інсульт, або слабкі судини від народження.

НОВІТНЄ ОБЛАДНАННЯ

ДІАГНОСТИКА ПРОВОДИТЬСЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ВИСОКОТОЧНОГО ОБЛАДНАННЯ