ЛІКУВАННЯ ІХС

Ішемічна хвороба серця – це гостре або хронічне ураження міокарда. Через це зменшується або припиняється постачання серця артеріальною кров’ю. Людина може і не здогадуватися про розвиток цього захворювання, але з часом з’являються ознаки недуги: дискомфорт, печіння і важкість у районі грудей, неприємні відчуття. На жаль, ішемічна хвороба серця дуже поширена і є частим діагнозом, особливо серед чоловіків

Методи ЛІКУВАННЯ

Лікарі “Парк Клініка” мають і досвід, і знання, і точну й професійну техніку щоб поставити діагноз і визначити подальше лікування. Ми завжди наполягаємо на тому, що профілактика краще ніж лікування!

Ознаки Ішемічної хвороби серця

Пацієнт може довго не помічати розвитку хвороби, але вона обов’язково проявляється. Якщо у вас є подібні симптоми, варто пройти обстеження:

• швидка стомлюваність
  • різке підвищення тиску
  • є відчуття коли «мало повітря» і задишка
  • аритмія

Самі по собі симптоми не є стовідсотковим доказом розвитку ішемічної хвороби серця, але якщо таке повторюється регулярно – варто обстежитися у фахівця.

Які чинники можуть вплинути на розвиток ішемічної хвороби серця?

Традиційно шкідливі звички людини, куріння і зловживання алкоголем, сприяють розвитку хвороби. Але важливе і правильне харчування, і регулярний відпочинок, і постійні фізичні навантаження, і здатність справлятися зі стресами. Також важлива генетика і особливості організму кожного пацієнта.

НОВІТНЄ ОБЛАДНАННЯ

ДІАГНОСТИКА ПРОВОДИТЬСЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ВИСОКОТОЧНОГО ОБЛАДНАННЯ

ВЫСОКИЙ профессионализм

У нас работают педиатры с большим опытом работы