ВСТАНОВЛЕННЯ АБО ВИДАЛЕННЯ ВМС

Внутрішньоматкова спіраль – один з найбільш безпечних та ефективних методів від небажаної вагітності. Сам атрибут виглядає як невелика пластинка, яка встановлюється в порожнину матки. Основне призначення таких спіралей – контрацепція, але деякі види спіралей знижують ризик виникнення хвороб сечостатевої системи

Методи встановлення спіралі

Внутрішньоматкова спіраль має високу ефективність, легка у використанні і дуже практична. Такий метод контрацепції не вимагає прийому гормональних засобів, постійної покупки спеціальних препаратів або засобів. Також спіраль не відчувається і не викликає дискомфорту як під час статевого акту, так і в повсякденному житті. Є деякі протипоказання до використання даного виду контрацепції:

• наявність патології шийки матки
  • пухлини
  • гіперменорея
  • запальні процеси в сечостатевій системі

Як відбувається встановлення і видалення спіралі

До процедури в Парк Клініці бажано відмовитися від статевих контактів, а за кілька днів до – відмовитися від засобів інтимної гігієни, лікарських препаратів, вагінальних свічок, таблеток. Попередньо пацієнтці робиться тест на вагітність, береться мазок і проводиться огляд. Установка проводиться фахівцем за кілька днів до місячних. Видалення можна зробити в будь-який момент. Перед видаленням також робиться інфекційний тест, а також проводиться загальногінекологічний огляд.

НОВІТНЄ ОБЛАДНАННЯ

ДІАГНОСТИКА ПРОВОДИТЬСЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ВИСОКОТОЧНОГО ОБЛАДНАННЯ