ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ КРОВІ

Загальний аналіз крові – найпоширеніший і доступний метод дізнатися про стан організму пацієнта. Здача крові використовується для діагностики лікування та профілактики захворювань. Безліч лікарів, фахівців різних категорій застосовують аналіз крові для встановлення клінічної картини стану пацієнта

Методи ЛІКУВАННЯ

У здорової людини склад крові відносно не змінюється, але реагує на проблеми і патологічні зміни в організмі. Зміни, що спостерігаються в крові, частіше за все не характерні для якогось конкретного захворювання, але в той же час відображають загальний стан організму

Лікар призначає загальний аналіз крові, коли хоче з’ясувати такі показники:

• гемоглобін
  • ерітроціти
  • тромбоціти
  • СОЕ
  • кількість лейкоцитів
  • лейкоцитарна формула
  • гематокріт

Якщо ви скаржитеся на стомлюваність, слабкість або у вас є ознаки інфекційного захворювання, запальних процесів в організмі – загальний аналіз крові допоможе лікарю в дослідженні організму і подальшої постановці діагнозу. Значне підвищення кількості лейкоцитів зазвичай підтверджує запалення. Зниження еритроцитів і гемоглобіну говорить про анемію і потребує додаткових обстежень для уточнення її причини. Розшифровкою аналізів і лікуванням займається профільний фахівець.

Щоб пройти аналізи потрібно дотримуватися кількох правил, ще раз нагадаємо:

• в день здачі крові не вживати їжу вранці
  • не вживати алкоголь напередодні аналізів
  • не курити і не нервувати за годину до проходження аналізу
  • повідомити доктора про лікарські препарати, які ви приймаєте на момент здачі крові

Записатися на аналіз крові в центр “Парк Клініка” можна по телефону або месенджером. Наші консультанти допоможуть підібрати для вас зручний варіант, призначать додаткові консультації профільного спеціаліста і дадуть відповідь на питання. Довіртеся професіоналам “Парк Клініка” – і ми подбаємо про ваше здоров’я!

ВИСОКОТОЧНЕ ОБЛАДНАННЯ

СУЧАСНІ АПАРАТИ ГАРАНТУЮТЬ ВИСОКУ ТОЧНІСТЬ РЕЗУЛЬТАТІВ

ПРОФЕСІОНАЛІЗМ ЛІКАРІВ

ДІАГНОСТИКОЮ ТА ЛІКУВАННЯМ ЗАЙМАЮТЬСЯ ДОСВІДЧЕНІ ФАХІВЦІ З ВИСОКОЮ КВАЛІФІКАЦІЄЮ